رویدادها آرشیو خبر ها
بررسی کامل برنامه ی بازی های یوونتوس تا پایان فصل

بررسی کامل برنامه ی بازی های یوونتوس تا پایان فصل

صعود یوونتوس به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی باعث شده تا یووه برنامه ی بسیار فشرده ای را تا پایان این فصل در پیش داشته باشد.

 

بر اساس برنامه ی مشخص شده:

 

یوونتوس یک شنبه این هفته به مصاف تیم جنوا خواهد رفت و سپس در تاریخ جمعه، 8 اردیبهشت 1396 در یک بازی سخت به استادیوم برگامو خواهد رفت تا با اتالانتا دیدار کند.

 

اروپا:

 

بعد از این 2 بازی، یوونتوس در تاریخ چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 به فرانسه خواهد رفت و با موناکو جدال اول را برگزار می کند و بعد از آن به تورین بازخواهد گشت تا دربی دلاموله را در تاریخ شنبه، 16 اردیبهشت 1396 انجام دهد و بعد از آن برای دیدار خانگی ﺳﻪشنبه 19 اردیبهشت 1396 برابر موناکو آماده شود.

 

سری آ:

 

بعد از این، یوونتوس به ترتیب مقابل تیم های رم ― کروتونه و بولونا به میدان خواهد رفت تا دیدارهای خود در سری آ برای این تیم به پایان برسد.

 

در صورتی که یوونتوس نتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، جمعه، 12 خرداد 1396 فینال جام حذفی مقابل لازیو انجام خواهد شد و در صورتی که بتواند به فینال بازی ها صعود کند، در تاریخ 13 خرداد 1396 در ورزشگاه کاردیف به مصاف یکی از تیم های رئال یا اتلتیکو خواهد رفت و تاریخ فینال جام حذفی بعد از آن اعلام خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: